Przyłącz się do nas!

Nie można zbudować silnej marki Żnina bez poparcia jej idei przez mieszkańców. To mieszkańcy, a nie billboardy i spoty reklamowe, są najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o mieście.

ŻNIN. EPICentrum Polski

Mieszkańcy Żnina powitają nowy 2017 rok wraz z nowym logo marki ŻNIN. Projekt wyłoniony w toku badań marketingowych i pozytywnie zaopiniowany przez członków Kapituły Marki Żnin nawiązuje do formy baszty żnińskiej oraz czerpie z tradycji czworobocznych prasłowiańskich totemów.
Koncepcja marki ŻNIN wykorzystuje bogactwo historii ziemi pałuckiej, bliskość Biskupina oraz Gniezna. Jest jedną z najwyraźniej sprofilowanych strategii marki miejsc chcących zbudować wizerunek Żnina, jako centrum epickiej zabawy, a więc zabawy bogatej w emocjonujące historie i wielowątkowej niczym epicka gra. Stąd slogan marki, który ma trafić przede wszystkim do młodzieży szkolnej: ŻNIN. EPICentrum Polski.

ŻNIN. EPICentrum Polski ŻNIN. EPICentrum Polski ŻNIN. EPICentrum Polski ŻNIN. EPICentrum Polski ŻNIN. EPICentrum Polski

Aktualności